Vragen zwemles

Contactformulier
Vul onderstaand formulier in als u vragen heeft.
*
*

Klachten

Natuurlijk proberen wij als vereniging iedereen veel zwemplezier te bieden. Gebeuren er dingen die u niet fijn vindt? Bent u het ergens niet mee eens? Wij stellen het op prijs als u uw knelpunten bij ons kenbaar maakt zodat wij hiermee aan de slag kunnen.

De procedure is als volgt:
1. Maak uw klacht kenbaar bij Denise via zwemles@bzc-bergambacht.nl
2. Denise zal (eventueel in overleg met de zwemsecretaris) bespreken welke acties er naar aanleiding van uw klacht genomen zullen worden. Er zal dan ook besproken worden op welke termijn deze acties uitgevoerd zullen worden en wanneer hiervan een evaluatie plaats vindt.
3. De besproken acties worden uitgevoerd.
4. De acties worden na de vastgestelde periode geëvalueerd.
5. Indien u nog niet tevreden bent, zal de voorzitter van BZC erbij betrokken worden om de procedure nogmaals te doorlopen. Eventueel kan besloten worden de klacht voor te leggen aan het bestuur.
6. De klachtenprocedure wordt afgesloten wanneer u tevreden bent.

Intern
Mocht u niet direct een klacht hebben, maar zijn er toch zaken waardoor u zich onprettig voelt die u niet wilt of kunt delen via zwemles@bzc-bergmbacht.nl, neem dan contact op met een van onze vertrouwenscontactpersonen. (zie pagina Vertrouwenscontactpersoon op deze site)

Extern
Het Nationaal Platform Zwembaden│ NRZ streeft –met de branche– naar een zwemklimaat zonder ongewenste intimiteiten en acht het van belang dat ongewenste omgangsvormen, waaronder seksuele intimidatie, wordt voorkomen en bestreden. Als instituut vinden wij het belangrijk dat zowel de professionals als de consumenten van de branche in vertrouwen met een deskundige kunnen praten en advies kunnen krijgen.

Meldpunt
Om dit mogelijk te maken is het telefonisch meldpunt van NOC*NSF beschikbaar voor de zwembadbranche. Het telefoonnummer van het meldpunt is: 0900 202 5590 en kost € 0,10 per minuut.
Terug naar boven